したいな〜

したいな〜。
やっぱりしたいよね。

来世はたくさんできるといいな〜。



▼沖縄語 by http://monjiro.net/
『生命保険ぬカラクリ』と言えば、ライフネット生命保険代ウムテイ取締役副社長ぬ岩瀬ウフ輔氏が著しちゃん文藝春秋ぬ新書で、出版からみーちカチチで発行部数約たーち万ここのち,000部をたー成し、amazon(アマゾン)などやてぃんランキング1位ぬちゅ気本。だぁが期間限定で全文いちゃんだでダウンロードないんと聞いのみぐさぁ〜ぬで、早速ダウンロードしやびたん。2、3問ぬアンケートんかい答えるやっさーけで売れちょる新書がいちゃんだでむる読めちゃうんやいびん。印刷もないんんやいびーんね。いちゃしくんぐとーる太っ腹なんでやねんしょう。本が売れなくなっちゃなますよね。

著者ぬ岩瀬ウフ輔氏やブログ(http://totodaisuke.asablo.jp/blog/)で、「クヌ本で書かれている内容や、ほとんどが業界ちゅんかいとって当のみぐさぁ〜りメーぬくとぅやいびぃ〜ん。そしてだぁや本来でアリば、全てぬ売りてぃーが、買いてぃーんかい対して説明すべき内容やてぃんぁる。保険業界、監督当局などが、啓蒙んかい努めるべき内容やいびぃ〜ん。 もっと多くぬちゅんかい、読んやてぃんらあがー。日んかい日んかい、ウングトール思いが強まっのみぐさぁ〜」と述べてうぃびーん。やくとぅって全文いちゃんだで提供しちゃうなんて嬉しいやいびーんね。

やてぃん確かんかい、ワンも「いちゃんだで」んでぃいーん文字をんちゃんからダウンロードしましちゃんから、多くぬちゅんかい読んやてぃんらうんかいやいちゃんだで全文んでぃいーんぬが効果的なぬかも。そうじゃなきゃわんわ読んでみようとや思わねーらんたんくとぅびんやー。



早くも3月。3月1週目の個人的に気になった話題は・・・。

まずは何と言っても地震による大津波警報にビックリ。
ビックリしたことと言えば、パソコンが突然真っ暗になったので、ファイル復旧HDD復旧のことを考えました。
ちょっとびっくりしたのは、生命保険のカラクリという新書が無料で全文ダウンロードできるということ。画期的ですよね。
画期的というと、10年日記キャストベーカリーなども画期的かも。あ!そうそう!話題になってる遺言ソフトも画期的ですよね。
画期的なのは最近の白髪染めも画期的な新商品が続々と出ていますし、シフォンワンピ春パンプスなども新しいアイデアやデザインが素敵です。
素敵なのは、テレビで見た厳選いい宿誕生年ワインもとても素敵でした。